میخوام از پست خوب کشورمون بگم.
خدمات محدود و ضعیف و کلاهبرداری شرکتی به اسم تیپاکس و اینکه به راحتی میگن "پولتون بی اثر شد" باعث شد این مطلب رو بنویسم و اگر عواقبی داشته باشه با آغوش باز میپذیرم.
بسته های شعبه ی اصفهان اینطوریه که یه بار هزینه پست رو از گیرنده میگیرن، یه بار درب منزل طرف فرستنده و تقریبا دوبرابر ارزش محصولتون باید هزینه کنید.
به عبارتی شما گزینه ی نقدی رو انتخاب میکنید ولی اتوماتیک پس کرایه ثبت میکنن!

هزینه جعبه و سایزش رو انتخاب میکنی و حتی یه پلاستیک خالیم برای محصولت نمیذارن.

من یه کتاب فرستادم و خودم لای نایلون پیچونده بودمش و وقتی عکسش رو دیدم که رسیده یه کتاب پاره تحویل فرستنده شده بود(چون نایلونش پاره شده بود!)

پیکشون حتی کارتخوان نداشت و هیچ رسیدی بهم نداد بعد میگن چون شما"رسید نگرفتید" پولتون بی اثره.

 

مرسوله رو به بهونه ی اینکه آدرس کامل ثبت نشده نبردن تحویل گیرنده بدن در صورتی که من کامل آدرس داده بودم.

حالا پولم که تصور میکنم صدقه دادم واسه پیشگیری از ارسال مرسوله های گرون تر هیچی . شماره ی شعبه اصفهانی که بهم دادید اصلا جواب نمیده! فقط بوغ میخوره .

روزی چند بار این اتفاقا توی این شرکت میفته؟ یه سرچ راجب قصه های دنباله دار مردم با تیپاکس بکنین حتما تا به نتایج جالبی برسین.

از هر کسی یه بارم کلاهبرداری کنین گیرتون میاد قبول دارم، ولی اگه خدمات درست و با کیفیت ارائه میدادید مطمئنا جا پاتونو سفت میکردین تو این صنعت و پول بیشتری در میاوردین. نه اینکه هر جا یکی میگه تیپاکس کسی استفاده کرده، خوبه؟ چند نفر از هر جمع از خدمات بی نظیرتون اعم از آسیب زدن به محصول، هزینه ی دوبرابر گرفتن، وقت نشناسی و غیره یه خاطره‌ی به یادموندنی داشته باشه.

من معمولا آدم تیزیم توی مسائل خرید و فروش اینترنتی اما برای اولین بار از حماقت خودم که راجب این شرکت سرچ نکردم و کتاب عزیزم رو باهاش ارسال کردم احساس حماقت میکنم.
امیدوارم شما این اشتباهات رو نکنید.